Több évtizedes HR tapasztalattal rendelkező csapatunk saját bőrén érzi és nap mint nap tapasztalja a munkaerőpiac teljes átalakulását. Persze mindig minden változik, de most mintha fenekestül felfordult volna minden. Ennek köszönhetően teljesen új szemléletmóddal kell az ehhez a területhez tartozó feladatokat ellátni, nemcsak nekünk tanácsadóknak, de a cégen belül HR feladatokat ellátó kollégádnak is. Sőt biztosak vagyunk abban, hogy téged is, mint cégvezetőt teljesen új kihívások elé állít ez az átrendeződés.

A globális munkaerő áramlás, a digitalizáció, a generációs szakadék, a hangsúlyos egyéni célok mind-mind égető és sürgős beavatkozást igényelnek, ahol az elavult és lassú megoldások nem hoznak eredményt. Olyan megoldásokra van szükség, amelyek a céged értékeit hűen tükrözik, és amelyekkel minden kollégád szívesen azonosul. Fejlesztési rendszerünk ezért olyan egyedi tematikára épül, amelyet veled közösen és a cég teljes kollektívájával együtt, alapértékek azonosítása mentén együtt dolgozunk ki, így támogatva vállalati stratégiád megvalósítását.

Vajon mi az Alapérték?

Minden cégben ott szunnyad az az értékrend, melynek építőkövei hajtják egyéni szinten a munkavállalókat, csoport szinten az egységeket, összességében a vállalat egészét. Ezek az értékek nálatok is megvannak! Ezen értékrend elemei azok, melyeket minden kolléga meghatározónak, egyszersmind elfogadhatónak tart viselkedésében, döntéseiben követ, azonosul velük és számára a vállalat arcát adják a külvilág felé. Innen el is érkeztünk a Munkáltatói Márka fogalmához.

Vajon mi a Munkáltatói Márka?

Employer Branding millió leírás található a Neten, de húsbavágó valóságként a lényeg a céged reputációján kívül, hogy egy új kolléga megtalálása, felvétele, beillesztése és betanítása jelentős idő és anyagi ráfordítást jelent céged költségvetésében. Ahogyan az is, hogy a már meglévő munkavállalód hosszú évek után is motiváltan és elkötelezetten kövesse céges céljaid elérését, mindezt a lehető legkisebb hibával, veszteséggel.

A jó hír, hogy számtalan olyan eszköz és bevált módszer van, mellyel transzparensen előre meghatározott időkeretekkel, a céges szinergia (tevékenységek és folyamatok) fejlesztésével kézzelfogható eredményeket lehet elérni. Ez a kézzelfogható eredmény számszerűsítve nem más, mint a profit.

Kérj személyre szabott ajánlatot

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.