Több évtizedes HR tapasztalattal rendelkező csapatunk saját bőrén érzi és nap mint nap tapasztalja a munkaerőpiac teljes átalakulását. Persze mindig minden változik, de most mintha fenekestül felfordult volna minden. Ennek köszönhetően teljesen új szemléletmóddal kell az ehhez a területhez tartozó feladatokat ellátni, nemcsak nekünk tanácsadóknak, de a cégen belül HR feladatokat ellátó kollégádnak is. Sőt biztosak vagyunk abban, hogy téged is, mint cégvezetőt teljesen új kihívások elé állít ez az átrendeződés.
A globális munkaerő áramlás, a digitalizáció, a generációs szakadék, a hangsúlyos egyéni célok mind-mind égető és sürgős beavatkozást igényelnek, ahol az elavult és lassú megoldások nem hoznak eredményt. Olyan megoldásokra van szükség, amelyek a céged értékeit hűen tükrözik, és amelyekkel minden kollégád szívesen azonosul. Fejlesztési rendszerünk ezért olyan egyedi tematikára épül, amelyet veled közösen és a cég teljes kollektívájával együtt, alapértékek azonosítása mentén együtt dolgozunk ki, így támogatva vállalati stratégiád megvalósítását.
Minden cégben ott szunnyad az az értékrend, melynek építőkövei hajtják egyéni szinten a munkavállalókat, csoport szinten az egységeket, összességében a vállalat egészét. Ezek az értékek nálatok is megvannak! Ezen értékrend elemei azok, melyeket minden kolléga meghatározónak, egyszersmind elfogadhatónak tart viselkedésében, döntéseiben követ, azonosul velük és számára a vállalat arcát adják a külvilág felé. Innen el is érkeztünk a Munkáltatói Márka fogalmához.
Employer Branding millió leírás található a Neten, de húsbavágó valóságként a lényeg a céged reputációján kívül, hogy egy új kolléga megtalálása, felvétele, beillesztése és betanítása jelentős idő és anyagi ráfordítást jelent céged költségvetésében. Ahogyan az is, hogy a már meglévő munkavállalód hosszú évek után is motiváltan és elkötelezetten kövesse céges céljaid elérését, mindezt a lehető legkisebb hibával, veszteséggel.
A jó hír, hogy számtalan olyan eszköz és bevált módszer van, mellyel transzparensen előre meghatározott időkeretekkel, a céges szinergia (tevékenységek és folyamatok) fejlesztésével kézzelfogható eredményeket lehet elérni. Ez a kézzelfogható eredmény számszerűsítve nem más, mint a profit.